jag känner mej som en hora

Som jag sa är jag en jäkel på att hamna i jobbiga situationer....
Kan ju bara meddela att jag har gjort det igen och den här gången känner jag att utvägarna bara leder till återvändsgränder och sen tillbaka till skiten igen.
Dessutom kan jag inte beskylla någon för allt. Med det menar jag inte att jag vill lägga skulden på någon utan mer att jag ofta klagar på att mina problem aldrig tar slut och så går jag och fixar till egnadessutom. Inte konstigt att det bara går runt runt runt när jag aldrig slutar uppfinna nya saker.
Den här gången heter problemet
KILLPROBLEM
nice problem det där eller hur?
När jag berättar kommer det verkligen låta som att jag är en hora eller player eller vad man nu vill få det till. Själv vill jag få det att låta som något av det men ändå tvekar jag lite.

Jag har nämnligen en förmåga att för ett tag inte ha några killar och sakna dom jätte mycket för att sen plötligt få
5-6 stycken på en gång. Det är inget jag kan rå för men däremot är det mitt fel att konsekvenserna av det blir så förjävliga. Ni vet det där ordet- dumpa- det har jag liksom aldrig riktigt varit bra på. Det leder till att en efter en börjar gilla mej och tillslut sitter jag i klistret med flera och vet inte hur man tar sej ur det. Visst kan jag ju bara säga sanningen. Ja det är lätt att säga men inte så jävla lätt att göra. Jag är alltid 100% ärlig, eller nästan i alla fall men typ alltid. Men sen är det ju så att det inte bara är dom som gillar mej utan jag börjar ju gilla några av dom tillslut.
Som nu
Nu är dom 3.
Alla gillar mej på ett eller annat sätt men jag gillar bara 2 av dom.
Så frågan är, hur får jag den 3:e killen att fatta det?
och svårare frågan är hur man väljer mellan dom andra 2....

Nu kanske ni fattar varför jag känner mej som en hora, man kan inte hålla på så här. men det gör jag inte. Bara nu och det var inte planerat att bli så här.
Jag får fan försöka lösa det men det är grymt svårt men jaja.
Allting löser sej säger dom, och jag tror jag vet precis hur det kommer bli.

Jag dumpar alla tre och sen börjar jag om på nytt igen...
Pussaar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0