issa fick tanten att börja gråta

Det har varit en rätt skön lördag idag, men lite skum.
Fick ett konstigt sms i morse och ett samtal från en person som aldrig ringer.
På bussen fick jag en tant att börja gråta... ^o)
Det var faktiskt en rätt weirt känsla. Hon satt typ bakom mej och plötsligt började hon snacka med mej, när jag vände mej om såg jag att hon grät. Det var tydligen något hemskt jag berättade för min bästis som fick henne att bli jävligt illa berörd.

Resten av dagen har vi återupplevt lite minnen genom att kolla på Bert-serien. Tja vi orkade ju inte se klart hela men dom första 6 avsnitten i alla fall ; ) *feeling proud*.

Nu ska jag duscha och sen ska jag åka och möta pojkvännen någonstans.
Hade tydligen hänt lite grejer

pusspuss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0