About the weekend

Idag hade vi den där cputflykten med 6:orna.
Totalt meningslös om man frågar mej. Anledningen till utflykten enligt Göran (våran klassföreståndare) var att han vill ha lite kontakt med blivande 7:or och sen tyckte han att vi hade så lite samarbete med mellanstadiet.
Anledningen enligt mej är att lärarna ville ta paus från undervisningen för att träffa varandra och umgås lite.

Speciellt kul var det ju inte heller. Gå tipsrunda med 6:or i ett naturreservat är väl inte precis vad jag drömt om. Men vi fick sluta lite tidigare och det var ju bra....

Så fredag, hur ser helgen ut. Tja pepp är i England och hälsar på syrran så huset är tomt. Det betyder att det inte blir någon hemmafest här. Däremot tänkte jag gå på hemmafest men fick inte tag i min festkompis och sen hade jag planerat att festa med tha girls från Upplands Väsby, men jobb kom emellan så det får bli någon annan gång.
D.v.s. jag har alltså absolut inte ett skit planerat längre.
Men så planerade jag och Henning att träffas imorrn vilket betyder att jag ändå inte kan parta ikväll om jag ska orka träffa honom imorrn och det vill jag ju.
Så då var helgen plötsligt spikad.
Hemmakväll, med hemmaspa, film, käk och massa mys blir det för mej idag och så en mysdag med älsklingen imorrn.
That will be perfect.
And what about sunday?
Manikyr för min och ellis del.

Pussspusss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0