Torsdag

Idag var vi på mässan som typ 10 000 andra pers. Vad kan man säga? Fett med folk är väl den bästa benämningen.
Och nu har issa fått beslutsångest.
Bernadotte var det gymnasiet som stod högst på listan men efter den där mässan vette fan längre. Sam, Botvilts eller säkerthet? vad fan ska man välja?!
Gaaah, bäst är nog att bara lägga det där åt sidan ett tag.

Sen hade vi ju matteprov också, vad kan man säga?
Det gick åt helvete...
Det blir nog inget MVG i matte för issas del, hon kan vara glad om hon har kvar sitt VG i slutet av den här terminen.

Imorrn är det SO-prov som gäller, och jag har lagt ribban högt, kanske för högt, med tanke på att jag sitter här i stället för att plugga skiten ur mej till det där.
Min lärare säger att jag måste få liknande resultat som jag fick på senaste provet för att få det betyget jag vill ha och som jag är så otroligt nära att uppnå.
Yeah right.
Det innebär att provet imorrn måste ligga på några poäng från MVG, hahahaha lycka till, skulle jag, allvarligt talat, som nätt och jämt lyckats få G och knappt VG på alla SO-prov, skulle jag lyckas få MVG på resten av alla SO-prov som är kvar.
Haha skulle inte tro det.
Bäst att i såfall börja plugga som en idiot.

Får väl börja nu då.
Wish me luck
puuuuusssssss
p.s issa vill bara tillägga att hon saknar sin älskling otroligt mycket och att hon hatar det lilla förbudet som uppstod här om kvällen =( <3

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: elisa

jag hade det också jättesvårt när jag skulle välja!! men välj program först och sedan skola, inte tvätom =) hoppas allt går bra med dig och henning.

vi hörs bruden!
/elisa

2007-11-16 @ 21:11:40

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0