söndag

Och helgen blev inte alls som planerad. Fredagen möjligen men inte resten.
Lördagen gick åt till att shoppa och sen på kvällen såg vi en film och sen ännu senare lite party i hederliga spånga.
Lördagen var grymt lång, det är annat än vad man kan säga om den här oerhört sega söndagen.
Klarade mej i alla fall från illamående och bakfylla men en ordentlig mensvärk kom jag inte ifrån.

Jag borde egentligen plugga men jag orkar inte.
Imorgon var det tydligen dags att redovisa 3 låtar.
Lite stressad är man ju såklart om man ska kompa en annan kompa sej själv och köra, när man inte kan speciellt mycket av låtarna, men det får väl gå.

Nu ska jag gå och tugga allt smärtstillande jag kan hitta
Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0