när börjar livet?

Så var det dags för träning snart igen då.
Livet är ett kretslopp, man gör fan bara samma sak vecka ut och vecka in. Eller det känns så i alla fall.
Men lixom, hur många år har man inte gått upp varje dag för att gå till plugget nu till exempel.
Ja det är väl som typ snart 10 år om man räknar med 6-års.
10 år vad fan!
med samma sak, skola plugg sova skola plugg sova....
gaaah. jag dör på livet seriöst!

Anyway träning snart. Sen är det väl duscha och sova som gäller för min del.
Precis samma sak varje onsdag!
Så om det är skola dom första 10 åren och jobb resten av åren, när börjar livet då?
är det vid 65 när man går i pension eller?
just a question, and a really good one.

Anyway. Måst gå och plugga lite nu, har ju inte gjort det än, trots att jag borde.

image334


Me in action
pusss och kraaam


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0