i moskén

så var det fredag igen. Den här veckan har väl gått rätt snabbt.
Det blir en extra helgdag för min del, eftersom jag är hemma idag.
Så jag tänkte utnyttja min lediga tid till att komma ifatt med allt, as I told you yesterday.

jag kan börja med att berätta om trippen till moskén.
Det var en upplevelse.
På vägen dit hade jag och elli lite kul med kameranimage361
image362


















image363image364


image365

Alla barnen lekte med varandra utom issa
för hon var mobbad så hon lekte med sin spegelbild
men hon var lika glad ändå

image354

En bild på mej och bästis i dom oerhört sexiga dräkterna som muslimerna tvingade oss att sätta på oss.
Som ett litet + ser jag ut som ett riktigt stort fetto, men det bjuder jag på ; )
Så nu är det ingen idé att någon skriver en kommentar om det för jag har bara ett svar på det.
Jag bjuder på det!
Det roligaste med hela grejen vara att mitt under turen var våran guide tvungen att springa iväg och be.
Asså haha det var sjuukt kul
Snälla ofta sånt händer. I mellanstadiet hade jag en lärare som älskar att gå på muséum så med andra ord hände det rätt ofta att våran lärare tog med våran klass till olika muséum, vissa var vi på två gånger.
Det var nästan alltid en guidad tur med på schemat och aldrig någonsin har jag varit med om att guiden bara lämnat gruppen plötsligt.
Men men, är man religiös så är man, I guess.
Kul var det i alla fall.
Och våran klass fick sitta i mer än 10 minuter och spana in muslimska killars rumpor och lyssna på en imam som "skrek" ut en hel bön på arabiska.
Det var rät tröttsamt efter ett tag.

Hug

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0