fuck life sometimes

kom nyss hem från gymmet, tänkte blogga en sista gång innan man går och lägger sej.

För tillfället är jag sådär otroligt trött på livet igen. Jag får känslan av att jag inte kommer klara någonting i livet och att allt kommer gå åt helvete.
Jag har några bra exempel på att allt skiter sej när man har planerat som mest. Och det känns som att jag, som är en av dom i min klass med flest planer på livet, inte kommer lyckas med ett skit och slutligen supa ihjäl mej på någon parkbänk.
Det känns ju uppmuntrande och bra, undrar vem som har fått mej att känna såhär? jääääävligt bra fråga.
som om ingen visste svaret.

Kanske allt känns bättre imorrn.
Men just nu känns allt bara så fucking hopplöst.
Jag har inte ens den poängen jag behöver för att komma in på Bernadotte än. Och jag måste höja mej en jävla massa, tja det kan ju bli rätt tufft, men men vad ska man göra åt saken? det blir som det blir.

Kram♥

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0