welcome to the right site

Att hänga med i kändisarnas liv är något som är min vardag i princip.
Det låter som om jag inte gör annat än sitter och läser skvallerblaskor.
Njae riktigt så hemskt är det inte. Men prenumererar man på tidningar med innehåll av skvaller så får man det på köpet och sen kan man sjäv ta reda på resten.
För er med samma "intresse", welcome to the right site
Just nu har jag inget speciellt att tillägga eftersom att jag redan har blottat min åsikt om Paris Hitlon i fängelse och just nu är det det enda aktuella. En ytterligare anldning till att jag inte har något att tillägga är att jag snart ska på träning


Later 
     // Issa


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Hillan

Skvaller är ju rätt underhålalnde faktiskt....

2007-05-14 @ 18:46:04
URL: http://musiclover.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0