Prison Break stjärna erkänner dråp

Skådespelaren Lane Garrison är
                                   åtalad för dråp, sedan han kört 
                                                 bil alkoholpåverkad och krockat            
med ett träd. En 17-årig pojke
omkom i kraschen.Enligt
Garrisons advokat kommer
skådespelaren att erkänna sig skyldig. 

Det var i december förra året som Garrison krockade med ett träd efter att ha kört bil alkoholpåverkad. Vid kraschen omkom en 17-årig medpassagerare och två 15-åringa flickor som också satt i bilen
skadades.
Lane Garrison är åtalad på fyra punkter, bland annat för att ha bjudit minderåriga på alkohol, och enligt hans advokat kommer han alltså att erkänna att han är skyldig till dråp.








Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0