Elli goes frisör

Aaaw nästa vecka är det prao, fan vad nice.

Dom säger det inte till mej men jag tror att på lärarnas senaste konferens bad de för den en gång energirika solstrålen. My fucking god, jag ska vara elekteriker i två veckor... Haha jag förstår varför dom önskar mej lycka till!

Idag har alla lärare stoppat mej och sagt att jag ska vara försiktig med kablarna och inte peta någonstans.
My god, vad tror dom om mej, att jag är typ klumping eller något...
haha jag kan ju inte säga annat än att om det är det dom tror har dom jävligt rätt.

Sen jag orsakade en kortslutning i 6:an så att hela skolan stängdes ner har inte en lärare litat på mej,
hmm.. det är nog bäst så =P

Anyway, jag kommer klara elektrikerjobbet suveränt, hur svårt kan det vara lixom.
På måndag skriver jag om första dagen som elektriker och sen kan ni följa min historia från början till slut.

Hmm... jo! för bara några minuter sen skrev jag förra inlägget men så fick jag lust att berätta lite mer men det passade inte in i det inlägget.

Idag klippte elli mitt hår, haha Issa goes fattig, hon kan inte gå till salong för hon har inga pengar =P
nej men seriöst Elli var pro på det! och imorrn ska hon ta en närbild på när någon trycker en nål rakt genom min tunga. AAAAH, JAGVÅGAR INTE LÄNGRE ! =P

Jag har ett nytt motto dessutom. Ingen kommer fatta det, eller jo.. men då måste man veta att jhonny depp är min gud. Fråga mej inte varför just han blev det, han bara blev det =P
så mottot lyder:
Live life as you want
Jhonny depp will forgive you.

Ja man säger ju att Gud förlåter så då gör ju Jhonny Depp det också =P
Smaaart Issa..
Aaaw jag vet.
Okej nu blev jag schizofrenliknande igen, but that´s me.

hug // Issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0