Bildspecial: sexigaste yrkena

Vad är hetare än en brandman?


Vem vill inte leka med en kamouflerad yrkessoldat?


Kroppsvisitering, handklovar och batong. Varje flickas dröm...


En händig hantverkare står högt upp på flickornas önskelista


Närkontakt av den hetaste graden! En rutincheck hos farbror doktorn kan få marken att gunga för de flesta av
oss..


Hans fingerfärdighet får dej att nå de högsta tonerna




Så girls, vilket yrke är det hetaste? Någon av dom här eller något helt annat?
What do you think?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0