Akon bad om ursäkt för sexdans

Förra månaden, under en konsert i Trinidad, drog r'n'b-sångaren Akon upp en 15-årig tjej på scenen och dansade sexigt tillsammans med henne.

Det upprörde en sponsor för hans och Gwen Stefanis kommande turné så mycket att de hoppade av. Akon har nu gått ut och bett om ursäkt.
- Först och främst vill jag be om ursäkt till den unga kvinnan för den förlägenhet och eventuella smärta jag orsakat henne, hennes familj och hela Trinidad. Det var aldrig min mening att utnyttja ett fan på det viset, speciellt inte någon som är under 18, sa han.



Haha ojojoj hade jag varit det fanet hade jag nog varit rätt glad, eller kanske inte men om man är ett stort fan så är det väl bra men på scenen, okej kanske inte, eller kanske. Det är väl en smaksak. I leave it







Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0