one romantic night

Nu är jag hemma hos min älskling.
Tidig söndag morgon, klockan är se så där 00.15 och han sover som om han aldrig sovit förrut.
Stackarn kör jag för hårt med honom? haha
njae.. men jag kan säga att han är grymt söt när han sover. *aaw*

Ja och när pojkvännen somnar vad gör man då?
man skriver i bloggen  =P!

Jag har som vanligt haft ett långt (för  långt) avbrott i bloggandet men all min tid har gått till att plugga och träffa min sovande älskling.
Så hur har allt gått?
Tja.. det handlar väl om VG trots mitt pluggande varje natt.

I fredags hände något annorlunda i skolan också.
Det var typ en lärare som tog stryptag på en elev *Wish I had seen it*
Förhoppningsvis får hon sparken!
Efter skolan gick jag hem och lämnade mina grejer för att sen åka och möta älsklingen.
Det blev rätt misslyckat, han hann lixom hem till mej innan jag ens var nära på att lämna huset.
Sen hade vi en sjukt romantisk kväll =)
Vi åkte och handlade lite och sen lagade vi mat och satt och snackade i evigheter vid bordet. Sen skulle jag gå och byta skiva men då hade Henning tydligen fått nog av kallpratet och vädur som han är, ville han tydligen ha lite variation på kvällen. Så det blev lite mer snacka på golvet istället =P.
Annorlunda? Perhaps, men jävligt mysigt.
Vad gjorde vi sen?
Vi myste typ lite i soffan framför tv:n.

När filmen var slut var väl klockan typ runt 2 och vi var trötta så vi gick ock la oss.
Vi vet nämnligen att vi inte somnar bara för att vi går och lägger oss, slutligen tror jag att vi somnade runt 4.

Nästa dag, d.v.s. typ idag, vilket inte är idag längre, men om vi säger på lördag morgon närmare bestämt 9.36 fick jag ett sms från min käre vän Max, från Gotland.
Det stod något i stil med att jag skulle vakna för det stod folk på centralen och vänstade på mej.
Lydde jag honom?
Neeej haha, jag gick upp en timme senare.
Jag och Henning tog det dessutom lugnt, vi klädde på oss, käkade "frukost", myste lite mer, jag sminkade mej och satte upp håret och bla bla bla.
Tillslut satt vi på bussen på väg mot Brommaplan, då var klockan runt 12. hehe.

Sen var jag med några av mina kompisar från Hastings i några timmar för att sen komma tillbaka till min älskling som satt så fint och väntade på mej. Han hade tydligen åkt någonstans för att möta mej men han hade ingen aning om när jag skulle komma.
Storyn slutade med att vi satt på samma tåg, utan att veta det, på väg till Farsta strand och båda gick av vid Gullmarsplan och av en slump hamnade jag precis bakom honom i trappan.
Vi åkte till donken och käkade lite, för jag hade inte käkat sen frukost och höll på att svälta ihjäl *nästan*

Och där slutar min dagens story.
Jag hamnade hemma hos honom och nu sitter jag och njuter av att kolla på honom när han sover.

Lite dåligt samvete har jag ju förstås för att jag har díssat min bästis hela helgen. I really have to change!
Förlåt Bästis, jag vet att du läser det här. Huvud saken är att du vet att jag älskar dej och lovar att försöka bättra mej. Det finns en plats i mitt hjärta även för dej, och den platsen är för evigt din!

Nu ska jag lägga mej och krama min lilla sak här, hoppas att han inte blir sur om jag råkar väcka honom haha

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0