MVG =)

En fin liten julklapp till mej från skolan var ett MVG =)
MVG i religionskunskap, det kunde man inte tro.
issa = en religionsvetande ateist.
Hur går det ihop?
Vet inte, men det låter bra =P

Kul var det i alla fall.
Jag har höjt mej i flera ämnen och sänkt mej i bild, men våran jävla bildlärare kan stoppa upp ett finger i röven och slicka på det för hon är dum i huvet!
image410

Kul kul, finfin julklapp och dessutom har jag då uppfylt både nyårslöftet och mitt mål för 9:an.
Kul kul som sagt.

Kraam på er alla söta bloggers

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0