fortfarande vaken

Jag borde egentligen sova nu men jag har pluggat "in i det sista"
det låter bra att säga så men det är så jävla mycket bullshit man kan komma på den här tiden på dygnet.
Kom hem för typ snart 2 timmar sen, och sen dess har jag snackat lite med pepp i typ en timme och pluggat resten.
Hehe, tja inte riktigt jag pluggade i mindre än en halvtimme snackade med pappa i liter mer än en halvtimme och har suttit här vid datan i snart 40 minuter.
Imorgon har jag nämnligen en viktigt prov som jag inte får sumpa.
Funderar starkt på att sova över dom två första timmarna för att sen kunna prestera bästa resultat på provet *smart jag är right?*
Jaja får väl typ sova nu då...
wish me luck

Hug

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0