en lugn kväll

Kom nyss hem efter att ha följt pojkvännen min hem en bit.
Har käkat lite och nu sitter jag här och tar det lite lugnt ett tag.
Idag har jag varit med min älskling.
Slappat mest, shoppat dom sista julklapparna och tittat på film.
Härligt värre.
Så imorrn var det dags att dela ut allt också.
Sen efter det kan sommaren lika gärna komma!

Den här kvällen blir nog rätt lugnt. Tänkte sy in mina jeans.
Det är väl ungefär vad jag orkar med vid den här tiden.
Jag är helt slut och det här jullovet kommer bli mycket slapp.
Men när mellandagsrean börjar är jag vaken igen. Nothing can stop me.
Förutom pengar då, men annars... NOTHING!

nu ska jag slappa vidare en stund innan jag sätter igång med mina jeans.
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Josefina

Hihi =)

2007-12-23 @ 21:56:11
URL: http://josefiiina.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0