Klubba ner ett femvånigshus? whish me luck

Snart valborg !! =)
vet ni vad det betyder?

Jo det betyder att det blir en lovdag och en klämdag!
Issa älskar valborg.

Nästa torsdag ska jag och Sara träna kickboxning med killar och tjejer 15+
Whish us luck, I promise, we´ll need it.  Dom har säkert tränat hur länge som helst (nu syftar jag i stort på killarna)
okej det har i och för sej vi också, och varje onsdag tränar vi med tjejer 18+   20-  men ändå!!
Okej så i det stora hela är det nog mest killarna som jag absolut inte vill möta.

Lixom tänk på lilla en och en halvmeters Issa som jag är, kommer gående och ska försöka klubba ner ett femvåningshus. I told you, whish me luck. I´ll need it then.

Och appropå det, håll utkik efter Västerortstidningen där jag och Sara gör mycket fin reklam för Sportgarden som vi är så otroligt proud över, därimot är vi inte lika proud över bilden på oss, jag har en stark känsla av att den inte blev så bra, men det är inte det som är grejen med reklamen.

Nu ska jag gå och plugga lite, jag har nämnligen läxor som skulle lämnats in i början av terminen att göra och några lärare har hotat med att om det inte är inlämnat this week ska dom sätt IG på mej, för att reta dom lite ska jag lämna in sista lektionen på fredag.
 
                    puss och kram

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

Skönt att nån håller med mig ang disken! Det finns bättre saker att slösa sin tid på än tråkig disk. Håller helt med dig om handtvätt också! Gör det bara om det är absolut nödvändigt! /emma

2007-04-24 @ 16:12:38
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0