en seg lördag i april

Fan vilken tråkig dag
lördag 14/4 kan det bli mycket värre?

Fan vad seg jag har varit idag.

Sovit, slappat, slappat lite mer, stekt i solen, slappat ännu lite mer, tagit mina otroliga krafter till att steka pannkakor för att sen slappa ytterligare lite mer i solen. Efter det tog jag krafter trots att jag hade brist på energi för att låsa upp moppen så min älskade brorsa kunde ta en åktur för att sen 30 sekunder senare låsa den igen. Efter det var jag så trött att jag masade mej ner för trappan och satte mej vid datan för att vila lite för att några timmar senare orka ta mej upp för trappan igen för att äta middag. Sen slappade jag lite till, den här gången framför tv:n och någon timme senare hade jag tillräckligt med krafter för att ta moppen och åka upp till centrum. Jag köpte 3 filmer och cola och åkte sen tött och utsliten hem för att bränna ytterligare några timmar framför tv:n.
Nu är klockan runt 00.00 och jag är pigg så frågan är bara:

Hur fan ska jag kunna sova sen?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0