Den flickan

image44


Den här flickan betyder sjukt mycket för mej. Vi lärde känna varandra i 1:an, få se nu hur många år sen var det....
*Issa tänker och tänker och tänker och tänker och tänker och slutligen tänker och förhoppningsvis kommer hon fram till något snart* det brukar kunna ta ett tag när jag tänker. Få se nu hur många år har vi känt varandra.
aha 8 år!
Jävlar det är lång tid det.
När vi skulle börja 6:an flyttade hon från våran jävla förort till Justerö. Hon kanske har glömt mycket om mej och allt det där men hon kommer ihåg min fördelsedag, varje gång jag fyller år skriver hon ett sms och grattar. Det är fan mycket värt från en kompis som man nästan aldrig träffar. Men hur långt  bort hon är bor kommer jag alltid att älska henne och aldrig glömma henne för hon betyder verkligen groft mycket för mej.

Och hon vet om det  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0