dagens outfit

Idag köpte jag nya skor.  och här komemr dagens outfit, lite halvdåliga bilder, men men =P
image66image67

Dagens outfit är mycket enkel, lördag dag behöver inte vara något märkvärdigt lixom.
först är det ett vitt halternecklinne piratkopierat från Thailand
Puss ohc Kram jeans från Gul & Blå (medborgarplatsens) 800 kr
vita reebockskor från intersport 700 kr

sminkningen är också mycket enkel
lite fondation
ögonbrynspenna
mascara
och för att inte glömma den otroligt trendiga
idominsalvan som ger ett mjukt ansiktsuttryck.

DET ÄR BULLSHIT ATT BARA FJORTISAR ANVÄNDER IDOMIN,
BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT!!!
idomin är skitgulligt och ger ett helt annat utseende, I love it.
 
Till alla som inte har dom otroligt snygga och numera populära Puss och Kram jeansen är det etttips att prova. De ljusblå är att rekomendera starkt. Man går snabbt in dom så köp en storlek för liten så sitter dom åt bättre. (det gjorde inte jag men jag har klarat mej ändå). De är snygga, sitter bra, rätt sköna och man får en snygg rumpa i dom. På alla sätt perfekta =P
Plötsligt kändes 800 kr inte särskilt mycket.
Jag har dessutom ett bar gråsvarta, de är inte lika starkt rekomenderade, det kan bero på att hon som sålde dom lurade mej totalt.
- Så där ska dom sitta, sa hon gång på gång på gång.
Min storlek fanns inte så jag provade ett par mindre som satt åt lite väl hårt men hon tyckte att do mvar perfekta så jag lyssnade på henne, men nu gillar jag dom inte alls. Jag försöker använda dom så mycke som möjligt ändå med tanke på att jag hade godislöfte i ett år för att ha råd med dom och jag ville göra av med ett barnbidrag på en gång. Dom blåa töjer sej lite mer än dom svarta så där gör det inget om man köper en storlek för liten men köp dom. Det finns väl knappast någon som har kunnat undgå att se jeansen på stan.
Stjärnorna på bakfickorna= puss och kram jeans.
Dessutom kan man avslöja killarna lite med dom. Det har hänt ett antal gånger när jag är ute att killar har skrikit /sagt puss och kram när jag går förbi. då vet man precis vart dom tittar det står nämnligen alltid puss och kram precis ocanför stjärnorna. Det var innan dom blev populära igen så då var man tvungen att läsa texten för att veta att det var sånna jeans. lite kul =P

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0