från festen igår

Hallå
Herregud vilken kväll det var igår.
Först var det as tråkigt, sen blev det skitkul, sen spårade det ur totalt och sen blev det ett halvblodigt slagsmål ute på gatan. Folk grät och inte en jävel mådde speciellt bra... utom jag =P
haha nej men klart man lider med lite när alla andra sitter och gråter men inte precis så att man själv sätter sej och deppar ihop.
Det var i alla fall kul i några timmar igår. Senare skulle Sara hem och jag ville ju inte bara lämna henne så jag åkte med henne till centralen. Det var bara det att jag visste att om jag åker till centralen kommer jag att missa sista tåget tillbaka med 5 minuter. Så det blev helt enkelt så att efter slagsmålet åkte jag, Sara och carre till stan och sen tog vi kära tuben till brommaplan och sen slaggade jag och carre hos mamma.

här är lite bilder från den.. hmm.. hyfsat lyckade kvällen


Så det var några bilder i alla fall.. av extremt många som togs igår, orkar inte lägga in alla =P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: S

och vem tog alla bilder? hihi <3<3

2008-08-10 @ 02:44:07
Postat av: issa

jag och Carre tog några också ;) <3

2008-08-10 @ 15:23:25
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0