fredagens outfit

Söndag och livet leker än. Fan vad fort den här helgen har gått. Idag blir det plugg och gym.
Måste jobba upp lite biceps så kan jag banka skiten ur dom jag inget häldre vill än att döda. Sounds good doesn´t it? well, in my ears "kill" is the best word.
Så som sagt, gymmet och lite försenat plugg blir det idag.
Hae noprov på typ.... tisdag, det kommer gå åt helvete. Jag kan inte ett skit, har inte ens börjat plugga, vet inte vad jag ska kunna och imorrn ska jag åka till min älskling.
Så frågan är när jag ens ska hinna plugga.

Antway.. fredagens outfit fick lite dåliga bilder. Eller typ bara dåliga bilder men jag tog dom i alla fall. och här kommer dom, bättre sent än aldrig brukar man väl säga?
image269image273
image272



♥ Mörkblåa baggiejeans
♥ vitt linne- H&M
♥  scarf- något stånd
♥  cutiepants

Dåliga bilder som sagt. Anyway
frukostdags

pussss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0