Fjortis?! Emo?! Orkaaaa!

image12image4

Det här är då lilla jag, om man nu kan kalla mej för liten d.v.s.
visst ser jag ut som om jag inte kan bestämma vilken stil jag ska hålla mej till, fjortis eller emo...
Frågar man någon av mina kompisar skulle dom svara att jag inte är något av det. Frågar man mej skulle jag säga att jag tycker inte att jag är en fjortis men det finns säkert massa andra som tycker det, men det är väl deras problem,
orka gå runt och tro massa saker om folk som man inte känner, vem är det som är fjortisen då lixom, orka disskutera saken ens, folk får tycka vad dom vill orka bry sej =P

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Jag tycker fan inte att man ska hålla sej till nån jävla stil, och för den delen så är "Emo" en musik stil.

Fjortis är inte häller en stil, det är mer ett tanke sätt tbh.

Se ut som du själv vill. Ta på dej kläder du själv gillar och fixa hår/smink som du själv gillar.



Fattar inte varför alla hakar upp sej på att försöka passa in i en speciell "stil".

2012-03-18 @ 12:05:23

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0