Tisdag

Hej

.. från ett väldigt regnigt Oslo. Idag har det regnat non stop. Helt ärligt. Varje gång jag tittat ut genom fönstret har det regnat. Det regnar fortfarande. Sjukt mysigt men samtidigt inte alls mysigt om man inte får utnyttja det. Det hade varit sjukt mysigt att ha ett par leggings och en stor stickad kofta på sej, sitta inne på ett café, blogga och ha en stor varm choklad bredvid datorn.
Men istället sitter jag i min äckliga soffa i ett par jeans, mina träningskläder och dricker en riktigt äcklig proteinshake. Så bra har jag det.

Jag kom precis hem från gymmet, har kört ett hårt ryggpass.. jaa ni gissade rätt, det blev film istället för gym igår.
Om en stund ska jag hoppa in i duschen och sen blir det chilla såklart.
Jag hade tänkt att plåta dagens outfit idag, men på grund av regnet gick det inte. Jag hoppas att jag kanske kan få till det imorgon istället.  Hur nu det ska gå för jag ska jobba ganska sent imorgon.
 
Hoppas ni har haft en fin tisdag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0