Träna mer!

Jag är verkligen inget fan av det här "träningsmodet" som är nu. Visst är det skönt att man kan hitta träningskläder i typ alla affärer och inte bara i sportaffärer men det är lixom toooo much istället nu. Överallt ser man tjejer som går runt i träningstights, som om det var jeans. Plötsligt ser varenda jävel ut som atleter. Det ser ut som att alla är duktiga och springer till gymmet var och varannan timme men egentligen äger folk inte ens ett gymkort. Typ så.
 
För min del känns det som att det aldrig skulle falla mej in att dra på mej träningskläder om jag inte ska träna, och nu när det är som det är skulle jag ännu mindre göra det. Folk drar på sej träningstights och går ut med hunden. Not my style kan jag bara säga.
 
Men jag får väl rata mej själv lite på det där med träningskläder över huvud taget. Jag är såååå dålig på att köpa träningskläder. Jag nöter ut mina fullständigt innan jag köper nytt. Väldigt ofta har jag bara två träningsbh:ar, ett träningslinne och ett par träningsbyxor. Jag tvättar dom ganska flitigt men till och med där tycker jag inte jag behöver överdriva. Men jag ska försöka bli bättre på att skaffa fler set, men det verkar jobbigt att hålla reda på tycker jag.  Jag har i alla fall spanat in några snygga grejer från Gina tricot. Det är framför allt tightsen jag vill ha.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0