17 dagars dieten

Minns ni att jag satte igång med 17 dagars dieten i december? Minns ni att jag ganska snabbt kom på vilken idiotisk idé det var när det var jultider och allt?  Jaa det var ju lite kul det där. Att sätta igång en diet i december är väldigt korkat och dömt att misslyckas, så jag strök det efter en dag.  Men jag lovade också att ta nya tag, eftersom det är en diet jag faktiskt vill prova. Så sagt och gjort, om 2 dagar sätter jag igång igen.  Jag har redan gjort en matlista för dom 17 första dagarna, den är skittråkig och skitsnål men som tur är ska jag bara stå ut drygt två veckor. Det ska man väl klara av (?)
Det är dessutom precis lagom! Nästan exakt när jag är klar med dom 17 första dagarna kommer jag till Sverige för att göra högskoleprovet. Då kan jag passa på att väga mej och se om det har blivit någon skillnad.  
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0