Tisdag

Hej

Så var det tisdag och jag ligger typ och skakar för att jag är så stressad. Det är så typiskt mej att vara råstressad när jag inte gör ett skit. Folk brukar tycka att jag är lite konstig när jag sätter igång att skaka och tjata om hur stressad jag är när jag är på en lugn och fridfull plats. Just nu sitter jag i min säng och har hållit på med diverse olika grejer och nu är jag sååå stressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag känner mej smått spyfärdig helt ärligt. Varför kan jag inte vara som en normal människa?  
 
Än så länge har jag som sagt gjort diverse viktiga grejer och utöver det kom en kompis förbi för ett tag sen. Vi satt och snackade, käkade lite och sen drog hon iväg. Hon kom bara förbi en snabbis innan hon skulle iväg på andra saker. Det var kul och spontant.  Snart ska jag packa iväg mej själv till gymmet och sen ska jag till stan.

Hoppas ni får en fortsatt fin dag folket
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0