Motion innan krubb (måndag)

På tal om att börja om igen varje måndag så planerade jag idag att gå upp vid 9 för att gå till gymmet och motionera men som vanligt kunde jag inte sova så jag somnade runt 3.30. Självklart var det lite svårt att komma upp vid 9 då så jag gick upp vid 11.30 istället. Först var jag trött och funderade på om jag skulle strunta i det. Sen tänkte jag att jag absolut inte ville strunta i det. Sen tänkte jag att jag var trött och det är mycket softare att chilla i soffan då. Sen packade jag ihop mina grejer och gick till gymmet. Hur grym är jag lixom?!
 
Nu har jag kommit hem, snackat med pappa på skype och äter lite sen lurre. Älskar att springa innan jag har ätit något. Det känns verkligen som att man bränner då.
 

Sammanlagt: ♥ 41,20 minuter ♥ 11,15 kilometer ♥ 513 kalorier.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0