Min fredag

Så var fredagkvällen över. Klockan är snart 4.30 och jag känner mej faktiskt väldigt nykter.  Jag har hållit igång i ganska många timmar. Först var jag ju på middag hos pappa och sen gick jag ut för att träffa Jennifer och Anna. Efter det åkte jag och träffade Nina och hennes kille med flera och nu är jag slutligen hemma  Sen jag lämnade pappas middag har jag bara druckit 4 öl så jag känner mej faktiskt ganska stolt och väldigt nöjd.  Det här innebär att jag kommer kunna ha en lång och bra dag imorgon och alltså inte ligga bakis i sängen hela dagen  Tror jag nu i alla fall
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0