I Sverige

Hej

Just nu befinner jag mej i Sverige och har såå mycket att göra hela tiden.  Sjukt skön kontrast till mitt sega liv i Norge på sista tiden. Idag har jag haft fullt upp med massa viktiga saker. Jag har bland annat bokat en tandläkartid, ringt och pratat med körkortsportalen och även kollat upp en del truckutbildningar.
 
Nu när jag är i Sverige tänkte jag faktiskt passa på att skaffa ett truckkort.  Jag är även här för att få ordning på körkort, bankomatkort och hälsa på familj och vänner.  
 
Jag har fått en hel del gjort idag på den första biten. Resten av dagen nu ska jag fixa en ny bild till körkortet och träna.
 
Hoppas ni har haft en bra dag so far.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0