Sista dagen i Budapest

Hej
 
 
Nu kör vi sista dagen i Budapest. Jag mår fortfarande riktigt dåligt så vi får hoppas att tågresan ikväll ger mej mycket sömn. 
Det känns som att jag har slösat bort all min tid i Budapest på att vara sjuk. Men vad kan jag göra annat än bara besviken, acceptera det, komma över det och åka hit en annan gång?
 
Planerna för dagarna i Budapests var varma källor, stort partaj med massa backpackers, shopping och spa. Istället blev det rundtur i Budapest (vilket i och för sej också stod på listan), shopping, hotellrum och house of cards.
Jag har gjort så gott jag har kunnat för att uppleva Budapest, jag stannade till och med en extra dag, men min kropp jobbar emot mej och så är det med det. 
 
Ikväll åker vi vidare mot Tjeckien och Prag. Håller tummarna för att min kropp ändrar sej på vägen dit.
 



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0