Idol 2014


Så är det dags igen - Idol.
Det är sjukt hur länge det har hållt på. Personligen måste jag säga att jag inte alls är ett fan av programmet. Tvärt om tycker jag nästan att det är lite fjantigt. Men jag älskar alla auditions i början. Det är så himla kul att se all energi och hur glada alla som går vidare blir.. och självklart, skadeglädje är den sanna glädjen, alla som är helt värdo fast dom tror att dom är bra och sen totalsågas dom av Bard. Jag kommer definitivt kolla ikväll. Men när tävlingen börjar hoppar jag av tåget.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0