Back in the city

Hej

Nu är jag tillbaka i Oslo igen och imorgon är det back to work som gäller.
Jag har haft en sjukt bra semester men den gick på tok för fort! Jag kan inte riktigt fatta att jag redan är tillbaka i vanliga livet igen. Jag antar att jag vänjer mej om några dagar.
 
Jag ska självklart berätta mer om resan, jag minns inte riktigt hur långt jag har kommit  Vi kom tillbaka till Stockholm i torsdags kväll och sen spenderade jag hela fredagen där och under lördagen packade jag och åkte till Oslo. Som ni märker har det varit fullt upp och som vanligt hamnar bloggen lite åt sidan då.

Eftersom det är söndag är det väl söndagssysslor som står på schemat. Jag ska försöka komma igång med lite städning och så, sen får jag fortsätta imorgon om jag inte blir klar.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0