Lördag kväll

Nu är jag hemma igen. Det blev en lång stund på gymmet men jag är sååå stolt över mej själv.  Jag körde 20 minuter löpning, 20 minuter powerwalk och 20 minuter cykel. Sammanlagt kom jag upp i 1 mil.
 
Efter det körde jag mina situps och squats och sen tog jag en lång dusch. På vägen hem sprang vi in i en mataffär och köpte varsin pizza som snubben nu håller på och fixar med. Jag vill lägga på lite lök och sallad och så.
Jag har världen mensvärk så jag blev dirigerad till soffan medan han fixar.

Resten av kvällen blir mys mys och mys. Vi ska kolla på film, ta hand om mej och smaska på våran pizza.

(Där försvann det träningspasset. )
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0