Förberedelser inför Norge

Idag har jag och snubben suttit nästan hela dagen och letat boende i Norge. Detta blir nog en intressant resa för vi har varken jobb eller boende när vi kommer dit.  Jag vet inte om jag kommer ha tillgång till internet men jag ska i alla fall försöka ha någon typ av logg som jag kan kopiera in på bloggen i efterhand.
Vi har, som sagt, kollat boende hela dagen men fortfarande inte fått napp. Eventuellt har vi kanske kanske kanske någon lägenhet. Fast vi vet inte var den ligger eller om vi ens kommer få hyra. Hon som ska hyra ut den sa att det var någon som skulle komma och kolla ikväll, i värsta fall ryker den då och ja.. då har vi verkligen inget boende sen.
Vad gäller jobb så har min snubbe två intervjuer fixade, själv har jag 0. 
 Jag tar det helt enkelt lite som det kommer och hoppas på det bästa.  I värsta fall är det bara ta tåget tillbaka till Sverige. Mitt hem i Stockholm finns ju kvar.

Nu är det mindre än 48 timmar kvar.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0