100 pass

Jag kör vidare med mina 100 pass, som nu blivit några färre.  Jag har fortfarande inte kommit på något pris, men som jag sagt tidigare förblir det nog mest en kul grej. Ni som känner mej vet ju att jag ofta har massa tokerier för mej. Den ena grejen stolligare än den andra. Jag antar att denna ide är ett hyfsat normalt sätt att hålla motivationen igång bara. 100 pass. snacka om motivation.
 
Mitt nya mål är att klara detta på under 6 månader. Det är ett pass varannan dag (minst). Vad tror ni om det? Nu behövs det nog en belöning.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0