IMSO

Här är två plagg som jag fick hem från IMSO  Jag måste bara säga att IMSO är heeeelt outstanding på att skicka grejer. Jag fick paketet rekordsnabbt. Jag beställde på söndagen och redan på måndagen fick jag ett sms om att paketet fanns att hämta ut. Galet! För övrigt fanns det vissa komplikationer när jag gjorde min beställning. Jag tror till och med att jag tog ut min ilska här på bloggen. Men IMSO löste allt otroligt snabbt och bra. Thumbs up säger jag bara!

Jackan hade jag på mej idag och jag tokälskar den. Den är dock väldigt tunn. tishan tänkte jag ha till ett par vita jeans och snygga boots. Ska bara losa en del av kaggen först.  Jag blev dock lite besviken på den för jag trodde att den skulle vara i typ bomullstyg och lite slabb men istället var det något stretchmaterial och den sitter tight. Men men, den är väldigt snygg i alla fall.
 
♣ Jacka - IMSO - 299 kronor
♣ Tee - IMSO - 199 kronor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0