3 februari

Om jag någonsin ska bli klar med berättelsen om min semester i Sverige får jag nog sätta igång med nästa dag nu.
 
 
 
På söndagen vaknade jag och Pontus hos mej igen. Vi var rätt trötta efter den långa och minsta sagt händelserika helgen, så dagen började lugnt. Faktum är att vi i sort sett inte gjorde ett skit. Vi tog en lång sovmorgon, käkade lite, chillade. Semester på hög nivå.
Senare på kvällen promenerade vi över till min mamma för att käka lite söndagsmiddag med mamma, mini, storebrorsan och hans tjej + min lilla brorsdotter.
Mini hade lagat värsta goda maten och jag åt helt klart för mycket.  Sen fick vi en riktigt god efterrätt men jag orkade såklart inte äta upp den efter all mat jag smällt i mej så jag tog med mej den till pappa.   Det var i alla fall en supertrevlig kväll med vin, god mat och god efterrätt. Pontus var dock rätt nervös för det var första gången han träffade min storebrorsa. Ni vet ju hur brorsor är hehe.   men som tur var gick det bra.
 
När vi kom hem till pappa igen var jag helt slut så jag satte igång en film, la mej i soffan och sen flyttade jag inte på mej förrän det var dags att gå och lägga sej.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0