Måndag

Hej
 
Jag hoppas att eran vecka har börjat bra. Min började 6 i morse med att jag gick upp, gjorde mej i ordning och stack till jobbet. Efter jobbet tog jag en tripp till solarieöarna och efter det direkt vidare till gymmet. Jag började som vanligt med stenhård löpning men fick som vanligt lägga ner efter ett tag. Precis när jag börjar komma igång och tycker att det börjar ta ordentligt vid ungefär 15 minuter, har jag såå ont i smalbenen att mina ben viker sej. Det är inget nytt, det brukar komma och gå för mej. Det blev cykel istället och sen pressade jag mage.
 
Efter gymmet gick jag och handlade mat för veckan och alldeles strax är det dags för en alldeles för sen middag.
 
Hoppas ní har haft en bra dag
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0