Lördag

Hej

Jag hoppas att nu har haft det bra under den tiden som jag har varit off. Som ni säkert förstår är det massor med jobbet  nu. Den här veckan har jag jobbat tider som gör att jag har haft svårt att hinna göra något både innan och efter jobbet. Nästa vecka kommer jag ha lite mer tid.
 
Idag är det lördag och jag har massor att göra. Just nu sitter jag och fixar med musik och tänkte att jag kunde passa på att blogga lite då. Om ett tag ska jag sticka iväg till systemet och köpa lite vin och efter det blir det hårdträning på gymmet. När jag kommer hem igen ska jag göra mej i ordning och sen sticka iväg till ett ställe där vi ska grilla och mysa lite, jag och några vänner.  Det blir supermysigt, äntligen får jag njuta lite av solen.  Hittills har jag avnjutit solen genom fönstret på kontoret.

 
Hoppas ni får en trevlig lördag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0