Tidsinställt!

 
 
Lördag 26 januari 01:03
 
Om 8 timmar lämnar jag mitt hus och jag har fortfarande inte packat allt. Jag vet fortfarande inte hur jag ska få ihop allting ens och jag börjar bli jättetrött. Det går med andra ord inge vidare det här. Så småningom ska jag väl försöka få ihop mitt handbagage men det bygger på att jag slår ihop datorn och packar ner den först och det vill jag ju inte.  Jag hoppas att jag hinner få ihop allt innan jag ska åka  
 
Jag känner mej jättenervös och stressad, mår näst intill illa. Vem kunde ana att det skulle var så jobbigt att åka hem.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emely Tuväng

Delta gärna om att bli veckans blogg hos mig: http://emssan.blogspot.se/2013/01/veckans-blogg-tavla-om-vecka-6.html

Har även lagt upp en ny tävling med hela 3 vinnare, du hittar den och andra tävlingar här: http://emssan.blogspot.se/search/label/Mina%20t%C3%A4vlingar

Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt!

Ha det bra! /Em.

2013-01-29 @ 11:04:55
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0