Plugg

Nu tänkte jag plugga lite. Det var ett tag sen jag pluggade faktiskt. Jag gör ju bara min läxor men ingenting utöver det. Vi håller på massor med grammatik och det är väl bra i sej, men det gör att ordförrådet halkar efter rätt mycket. Jag tänkte börja med att göra läxan nu så det är klart och sen plugga masssa ord typ. Vi får väl se hur långt jag kommer innan jag tröttnar och börjar kolla på skor istället.
 
 
När jag precis hade flyttat i hit i oktober, brukade jag ibland cykla ner till stranden efter skolan. Sol, bad och plugg var en helt okej kombo. Nu är det dock lite för kallt i vattnet.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0