Omotiverad

Nej nu är det dags för mej att röra på fläsket. Jag kan ärligt säga att jag är trött, har ingen lust, det börjar bli mörkt ute, jag är seg, jag vill vara hemma.. JAG VILL INTE. Jag är jätteotaggad på att träna. Det har börjat bli så på sista tiden.  Jag ser inga resultat så det är väl därför antar jag. Det blir i alla fall mer och mer att jag tvingar iväg mej själv och det känns inge kul alls.  Det finns vissa pass som jag tycker är roligare än andra och då är det såklart lättare att ta sej iväg. Men det värsta är just det - att ta sej iväg. Om ni bara visste hur less jag är på att cykla samma streckor varje dag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0