16 januari

Hej
 
Kan ni fatta att halva januari har gått? snart är 2013 också slut. Okej kanske inte riktigt men det kommer säkert går as fort allting, sen är det december igen. Jag mår smått illa när jag tänker på hur fort tiden går och som bloggare blir man verkligen varse om det. När jag kollar tillbaka i inlägg tänker jag väldigt ofta; men herregud det här gjorde jag ju för bara några månader sen, inläggen måste ha flyttat på sej.
Klart dom inte flyttar på sej, det var flera år sen jag gjorde det helt enkelt. Läskigt!
 
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att det ska börja regna. Det har hängt i luften hela dagen men fortfarande inte satt igång. Jag antar att det kommer börja ösa ner lagom till att jag ska cykla till gymmet. Apropå gymmet så är det inte långt kvar. Om 2 timmar ska jag köra ett pass Zumba och direkt efter det går jag på nästa pass med uppdrag 10 000 meter.
 
Igår när jag var på gymmet var den där snubben där igen, han som försökte bjuda ut mej. Han har inte varit där sen den gången och jag började faktiskt tro att det kanske var hans sista kväll och att han nu åkt hem till vart han än kommer ifrån. Men tydligen är han tillbaka nu. Det tog några veckor men igår uppenbarade han sej. Jag såg honom inte förrän jag märkte att någon stirrade på mej och sen kände jag mej obekväm resten av kvällen bara för det. Han kom ibland sådär obehagligt nära så man började tänka att nu jävlar kommer han säkert säga något, men nej han bara strök förbi lixom. Sen kunde man plötsligt hitta honom på andra sidan rummet stirrandes rakt åt mitt håll. Nej sånt gillar jag inte. Jag hoppas att han gjorde sej illa igår så han inte kommer tillbaka på ett tag.. nej men gud vad hemsk jag är, det hoppas jag inte alls, jag hoppas att han får upp ögonen för white trash-bruden istället. Aaah jusste, jag har inte berättat om henne. Jag får göra det i någon videoblogg eller så.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag so far
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0