Nya underkläder

Jag och Pontus tog en dag en tripp till New Yorker för att köpa underkläder till mej. Vi fyndade en hel del bland underkläderna  Bortsett från det hittade vi en heeel del annat också kan jag säga, men det får ni se sen.
 
Färgerna på den rosa och gröna bh:n är helt magiska kan jag säga, dessutom får man en väldigt snygg fejkbränna när man sätter på sej dom
 
 
♣ Rosa bh - New Yorker - 139 kronor
♣ Grön bh - New Yorker - 139 kronor
♣ Svartvit bh - New Yorker - 139 kronor
♣ Rosa trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Rosa trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Gröna trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Gröna trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Svartvita trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Svartvita trosor - New Yorker - 79 kronor
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0