31 januari

 
Jag kommer knappt ihåg något från den här dagen. Det enda jag verkligen vet är att jag var sjuk och att jag skulle träffat Jennifer. Först var tanken att vi skulle äta middag någonstans men när jag mådde som jag mådde bestämde vi oss för att vi skulle vara hos mej istället. Plötsligt kom något emellan och Jennifer kunde inte komma. Det var såklart lite trist men samtidigt fick jag en chans att verkligen vila ut. Jag låg i soffan och kollade på film resten av kvällen.. mer än så minns jag inte.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0