Min onsdag

Igår hade jag också en ledig dag från jobbet.  Jag tycker verkligen om att ha två dagar i streck ledigt. Ibland kan det vara skönt att jobba typ 2 dagar, vara ledig 1, jobba 1, vara ledig 1, jobba 3 vara ledig 1. På så sätt får man en väldigt varierande vardag. Men ibland tycker jag att det är riktigt skönt att bara få ha en "riktigt helg".
 
Igår var jag som sagt ledig och även extremt trött så jag tog en lång sovmorgon. Sen satt jag i soffan ett tag, som vanligt.   Lite senare gick jag och snubben ut för att hitta på något. Vi kom inte på något direkt att göra men vi hittade en julmarknad som vi bestämde oss för att gå på. Sen tog vi en jättelång promenad, eftersom jag insåg att jag inte skulle hinna till gymmet. Sen kom vi hem, lagade mat och myste ner oss i soffan framför en film.  Helt okej onsdag om man frågar mej.  Förutom att gå på julmarkand tittade vi även in i lite vanliga affärer.
Jag ska ju egentligen inte shoppa nu men när man hittar något man verkligen vill ha, till bra priser, då köper man.
Det kommer upp på bloggen lite senare.
 
Det är förresten fortfarande ingen snö här i Oslo. Dessutom är det fortfarande plusgrader. Igår kväll när vi promenerade var det 5+.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0