Gymgrossisten

Här är lite nya grejer som vi har köpt hem från Gymgrossisten.  Egentligen är jag inget fan av just gymgrossiten. Jag tycker att dom säljer läskiga grejer och tar väldigt mycket betalt för det jämfört med andra ställen som säljer minst lika bra grejer till humanara priser.
Men snubben gillar gymgrossiten ... såklart han är ju kille. Så det blev en beställning därifrån ändå. Jag är jättenöjd med mina nya grejer och hoppas verkligen att det här kommer ge mej en kick med träningen. Men jag är lite sur för att gymgrossiten glömde skicka med den smarta delen på min smartshake.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0