Trött tjej

Usch vad slapp jag är.  Jag vaknade för ett tag sen, efter att ha sovit i typ 2 timmar. Men jag tyckte att jag förtjänade det. Jag har varit så himla trött dom senaste dagarna och efte lektionen idag cyklade jag iväg för att lämna mitt CV på ett ställe som söker folk. Jag vet inte vad dom söker men jag sökte jobbet ändå.  Genomtänkt som tusan.
 
Det blev i alla fall en extra cykeltur. Jag cyklade ju såklart vilse några gånger innan jag tillslut hittade. Det var smått ironiskt faktiskt för jag cyklade omkring och sen tänkte jag för mej själv: Okej snart ger jag upp det här... haha tänk vad kul det skulle vara om man tänker så och sen tittar man upp och då står man utanför stället.
Bara för det kollade jag runt lite och guess what! Jag var i princip precis utanför stället.
Det är i alla fall en sportbar och det har jag ju en del erfarenhet av sen tidigare men vi får se hur det går.
 
På vägen hem stannade jag och köpte vatten, vin och lite andra nödvändiga prylar så jag var rätt stolt över mej själv när jag kom hem med min stvintunga rygga. Nu är klockan 18.00 och jag tänkte väl sätta igång och få känna att det är fredag.
När det är fredag får man dricka vin.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0